sifaz Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 jeg har jo ¨lastet¨ned filmer og når jeg brenner de på cder for å se de på dvd spiller går det ikke. hva skal jeg konvertere filene mine til? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Brenne på CD for å se i DVD-spilleren? Og du vil ha hjelp til piratkopierte filmer? Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Bruk dette programmet for å løse problemet ditt. http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/ Lenke til kommentar
arthon Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 jeg har jo ¨lastet¨ned filmer og når jeg brenner de på cder for å se de på dvd spiller går det ikke. hva skal jeg konvertere filene mine til? Spørsmålet er vel heller om du kan klarer å få til å se filmer i DVD spilleren din som er brent på en CD? Meg bekjent så er CD filsystemet et audio format og har aldri i noen særlig grad blitt brukt til levende film. Hvorfor ikke brenne dem på en DVD? Det er vel ganske mer naturlig? Lenke til kommentar
sifaz Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 jeg har jo ¨lastet¨ned filmer og når jeg brenner de på cder for å se de på dvd spiller går det ikke. hva skal jeg konvertere filene mine til? Spørsmålet er vel heller om du kan klarer å få til å se filmer i DVD spilleren din som er brent på en CD? Meg bekjent så er CD filsystemet et audio format og har aldri i noen særlig grad blitt brukt til levende film. Hvorfor ikke brenne dem på en DVD? Det er vel ganske mer naturlig? mente jo det selvsagt da jeg har jo dvd-r så det skal ho funke? Lenke til kommentar
arthon Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 mente jo det selvsagt da jeg har jo dvd-r så det skal ho funke? En DVD spiller kan bare spille av mpeg2 video. Lenke til kommentar
sifaz Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 ok, takk for hjelpen Lenke til kommentar
sifaz Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 filmen kom jo nå på tven men lyden var helt borte. hva kan være grunnen til dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå