Andreaseh Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hei, jeg har veldig lyst og utdanne meg som kiropraktor, og lurer derfor på om noen har noe info om dette kommer til Norge? Har lest at de har prøvd å få til en skole i stavanger, men forløpig har de bare viderutdanning for kiropraktorer som allerede har tatt en master.. Vet de tilbyr det i danmark, australia, USA osv, men jeg har mest lyst og ta det i Norge, i tillegg til at en del av de skolene krever noen fag som eg ikke oppfyller Jeg har kjemi 1, fysikk 1 og 2, matte R1 og R2, IT-1 og IT2... på fohånd takk Mvh Andreas Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg er nysgjerrig, hvorfor ikke fysioterapi istedet? Det er stort sett det samme bare med medisinsk grunnlag. Lenke til kommentar
Catnipz Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg skal ikke være for bombastisk og uttale meg om ting jeg ikke kan noe om, men jeg har hørt at helsesektoren og medisinnæringen ser på kiroprakti som en behandlingsform med tvilsom virkning og nytteeffekt. Kanskje det er derfor tilbudet er så og si ikke- eksisterende i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå