enva Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Hei, Trenger litt hjelp med en liten ting. Skal ha laget et flash banner (ikke .gif da det er noe dritt), og lurer på om det er mulig å bruke photoshop / illustrator. Har god erfaring med photoshop, så vist det er mulig å benytte det for å lage flash, så tar jeg imot all hjelp. Skal i hovedsak lage en banner som er satt sammen av tre forskjellige bilder (ala dette.) Men hvordan gjør jeg det? Har aldri laget flash banner før. All hjelp mottas med stor takk! Endret 17. februar 2011 av enva Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Tror ikke du får animert flash-banner rett ut av PhotoShop/Illustrator, men har du Creative Suite så kanskje den inneholder Adobe Flash også. Ellers så finnes det mye rar software som kanskje kan gjøre jobben for deg: http://download.cnet.com/windows/flash-software/ Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Du får nok ikke til noe av dette i PS så vidt jeg vet. Hva med å få noen andre til å gjøre dette for deg dersom du ikke har vært borti dette før? Lenke til kommentar
enva Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Skaffet meg Adobe Flash Professional CS5 og løste problemet selv. Alt av gratisprogrammer man finner på nettet er som reglen noe skvip som ødelegger kvaliteten på bildene en laster opp. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja, det meste av slikt på nettet er noe herk. Så du gjorde nok et lurt valg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå