CrispyBlowfish Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hei ! Jeg har tenkt på å ta båtfører kurs men vet ikke helt åssen det foregår.. Noen som har tatt det og kan fortelle meg litt? Er prøven vanskelig f.eks? Takk, Robin Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Du tenker på båtførerbeviset? Lenke til kommentar
mathos Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Tok båtførerbeviset mens jeg var i militæret. Vi var 30 stk som tok prøven (og kurset), alle bestod. Ved forrige kurs var det kun én som ikke bestod Det er ikke så mye å fortelle. Du får utdelt en bok (evt. må du kjøpe selv og ta med), så går dere gjennom den med kursholder over en helg eller spredt utover flere uker, før dere får utdelt prøven på stedet. Prøven består av avkrysningsoppgaver og "praktiske" oppgaver hvor du ska finne riktig kurs på et kart, og lignende. TIPS: Hvis dere får utdelt en gammel prøve for å se på, så studer denne nøye. De samme oppgavene går om igjen. Endret 17. februar 2011 av mathos Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 båtførerprøven tas digitalt hos en kursholder. Selv tok jeg ikke noe kurs, kun testen. Gikk greit som bare det Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Vet dere om noen kurs steder rundt i fredrikstad ( eller rundt fredrikstad ) og hvor mye det vil eventuellt koste? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Det er bare til å google, så finner du helt sikkert svar Edit: men siden jeg er snill, gjorde jeg det for deg. båtførerprøver i fr.stad Endret 31. mars 2011 av feggy Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) dette er Pure lazyness x) orker ikke å google det opp enda , og vil heller høre det her Det er bare til å google, så finner du helt sikkert svar Edit: men siden jeg er snill, gjorde jeg det for deg. båtførerprøver i fr.stad god gutt du hehe x) Takk Endret 31. mars 2011 av CrispyBlowfish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå