FOOrK Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Får beskjed fra servere med passord om at jeg har skrevet feil passord, MEN jeg skriver riktig passord!! Noen som har opplevd dette og vet hvorden jeg kan fikse det, uten å legg inn hl på nytt!? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 gusj, hakke tid til å vente. *legge inn på nytt nå* Men hvis det er noen som veit hva som var feil, plz si det.. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 kopier shortcut-linja og legg til "+password <passord> +connect <ip>" - uten "" - i i start->kjør (win+r) eventuelt start hl/cs, gå i console, skriv "password <passord>" og deretter "connect <ip>" om det ikke funker, få server-admin/rcon-kar til å disable passord til du er inne. dette kan hende her en gang i blant oxo, men en restart av maskina pleier å fixe det Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Vet ikke hvordan dette gjelder for cs, men i mange spill på passord være HELT nøyaktig. Det vil si at det er forskjell mellom store og små bokstaver. Pass også på at tallet 0 kan ligne på bokstaven o f.eks. Mange admin som liker å more seg med å lage H4x0r passord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå