Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sprakk milten for 5 år siden, har vondt i den nå. Hjelp!

kine123

Anbefalte innlegg

Jeg sprakk milten for litt over 5 år siden. Måtte ikke fjerne den eller operere eller noenting, men jeg måtte ligge på sykehuset i over 2 uker. Det dannet seg visstnok en "hinne" rundt milten slik at blodet ikke gikk videre. Etter dette har jeg ikke merket noe, men nå har jeg litt småvondt i den. Spesielt når jeg puster tungt, så stikker det på en måte. Jeg kjenner også litt smerte når jeg ligger på en spesiell måte. Jeg lurer på om noen vet hva det kan komme av? Jeg er hundre prosent sikker på at det er milten jeg har vondt i. Dette har pågått et par dager, og jeg begynner nå å bli litt bekymret kjenner jeg. Jeg vet hvor farlig det er å sprekke milten, og har lyst til å finne ut av dette. Jeg oppholder meg for tiden på Malta, så jeg er litt skeptisk til å dra til legen her. Noen som kan hjelpe? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du reiseforsikring? Uansett så kan du ringe ett forsikringsselskap og høre med de hvilken lege i nærheten du bør benytte deg av.

Da slipper du ihvertfall å bli lurt :)

Er man i Norge trenger man da ikke å involvere noe forsikringsselskap. Er bare å troppe opp på nærmeste legevakt.

Lenke til kommentar

Har du reiseforsikring? Uansett så kan du ringe ett forsikringsselskap og høre med de hvilken lege i nærheten du bør benytte deg av.

Da slipper du ihvertfall å bli lurt :)

Er man i Norge trenger man da ikke å involvere noe forsikringsselskap. Er bare å troppe opp på nærmeste legevakt.

Og hadde man lest hva trådstarter skrev, hadde man ikke trengt å skrive unødvendige kommentarer ;)

Jeg oppholder meg for tiden på Malta, så jeg er litt skeptisk til å dra til legen her.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...