David250 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hei, visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette. Har seg slikt at jeg har 2 "kuler" om man kan kalle det det i pannen, til vanlig merkes det ikke så godt, men når jeg er i rom med sterk belysning ser man de veldig godt, ligner litt på 2 horn, har fått høre at de ligner på horn også, og det er flaut, er nesten slik at jeg går med caps hver gang jg vet jeg skal være på steder med sterk belysning, enten det er i et spesielt klasserom eller på toget, prøver også alltid å sitte der det er litt skygge. Noen som vet hva dette kan være? Jeg har søkt litt på internett, men det er så masse rart, leste at det kan være fettkuler, noe som kan stemme, ikke at jeg er stor, men når jeg først legger på meg litt vises det først i ansiktet. Vurderer et legebesøk, men vil bare vite om dette er noe jeg må leve med eller om legen kan fjerne det, vet at plastisk kirurgi kan fikse det men det vil jeg helst ikke. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Når du sier horn, har jeg tidligere lest om blant annet dette Men som du sier, kan bare være en simpelten fettkul. Hatt dette lenge? Lenke til kommentar
David250 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Når du sier horn, har jeg tidligere lest om blant annet dette Men som du sier, kan bare være en simpelten fettkul. Hatt dette lenge? Det bildet var litt overdrevent er ikke så ekstremt:P Vel som barn kan jeg ikke huske å ha hatt det, er 20 nå, er ikke helt sikker på når det kom, har kanskje hatt det siden jeg var 17? Er ikke helt sikker, men 3-5 år tror jeg, bryr meg egentlig ikke så mye sånn generelt, er når jeg er i lyse rom og at kulene virkelig stikker ut at det plager meg. Som liten før jeg kunne gå klarte jeg også å falle på ansikte fra omlag 1meter, og har skadet meg flere ganger som barn. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jaok, hvis du føler ubehag med det, ville jeg dratt til en lege å fått sett hva det kan være. Og få behandling for å fjerne det. Like greit nå, og ikke om 10 år liksom :] Lenke til kommentar
David250 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Jaok, hvis du føler ubehag med det, ville jeg dratt til en lege å fått sett hva det kan være. Og få behandling for å fjerne det. Like greit nå, og ikke om 10 år liksom :] Mhm! bare håper det ikke er noe som ikke kan fikses.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå