Hjelp!!! Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Ken e raskast av telenor og tiscali med adsl fart? Er det noken som har hatt noken dårlige erfaringa med tiscali adsl? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 sitter med tiscali ADSL, og trur eg får større hastighet enn eg betaler for. Av og til ivertfall... Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 handler ver mer om hvor du er i landet, av og til kan du vel få mer hos tiscali og av og til mer hos telenor. min erfaring er iallefall att telenor aldrig har vert under linjehastigheten Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Er vel omtrent det samme... Prisene er omtrent like, samme med hastighetene. Einaste er at telenor gir kun 1GB nedlasting på dei billigaste abonementa. Dette gjør ikkje tiscali (eller noken andre ISP'er) Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Tele2's 702/128 (uten begrensning, selvfølgelig) er billigere enn Telenors 702/128 med 1GB begrensning. Anbefales. Tiscali er visst noe dritt har jeg hørt, ta et søk og se hva folk har skrevet om dem her på forumet. Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Når alt er koblet opp så er Tiscali bra. Får 411kbit. Problemet er elendig service og tilbakemeldinger. Står i kontrakten at det skal gis beskjed når tilkoblingen er ordnet men det gjorde de ikke for meg. Hadde ADSL i 10 dager uten at jeg visste noe om det. Koblet det tilfeldigvis opp en kveld da jeg fant det ut. Har enda ikke fått noen beskjed fra Tiscali. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Tiscali: 384/128 - 379,-/mnd 702/128 - 419,-/mnd Tele2: 702/128 - 339,-/mnd Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hey hey! Ta et søk her på forumet om andre tråder ang. tiscali. Da tror jeg du får svar på mye ang. Tiscali. Er en tidligere meget missfornøyd tiscali bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå