Anderspr0 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Noen som vet en noenlunde pris på alkohol i Tyrkia? Øl og spirt. Aldersgrense? Skal dit i sommer, og er greit å være forberedt på prisene Lenke til kommentar
tuppenballe Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 på bar: 40kr pr shot (tequila, fisherman, tyrkisk pepper osv) 50kr + for øl type corona heiniken. Noe billigere for lokal øl. Noe billigere i butikk Lenke til kommentar
William_S Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) på bar: 40kr pr shot (tequila, fisherman, tyrkisk pepper osv) 50kr + for øl type corona heiniken. Noe billigere for lokal øl. Noe billigere i butikk Jeg vet ikke hvor i Tyrkia du har vært, men det her var overpris. Du har antageligvis havnet rett i turistfella. Endret 1. mars 2011 av William_S Lenke til kommentar
Special P Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg var i Alanya i sommer med noen venner, men da hadde vi all inclusive så var bare å bøtte nedpå. Men på resturanger betalte vi typisk 20 kr for en halvliter med lokalt øl (husker ikke navnet på det). På utestedene var det noe dyrere, husker ikke eksakt pris da jeg var full, men kan tenke med 40-50 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå