Gjest medlem-1432 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Skulle ha lagret og skrevet ut noen sider (lønnsslipp/jobbet timer) men hvordan skal man lagre dette? Går ikke ann å høyreklikke og lagre, og det er ingen symboler eller noe. Det haster litt. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Normalt sett ctrl+s, men det hadde hjulpet om du fortalte hvilket program det var i... ctrl+p hvis du vil skrive direkte ut forresten... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg prøvde og trykke ctrl+s nå, men det kommer bare en plingelyd. Har ikke skriver her, så må lagre det, enten på minnepenn eller sende det til min egen mail, for så å dra til en skriver å skrive ut. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Igjen, hvilket program gjelder dette.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Vet ikke, hvordan finner jeg det ut? er det dette?: HyperText Transfer Protocol ? Skal sies at jeg fikk til å lagre nå, men lagringen var ufullstendig, så ble bare rot. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Altså det er i nettleseren din?... Lenke til kommentar
ranvier Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 HyperText Transfer Protocol ?. Hehe, det er nok ikke det, desverre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg har windows explorer, hvis det er det du mener. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Internett Explorer heter nettleser biten av det. Windows explorer er mappeåpneren på datamaskinen din. Men det er glidende overganger mellom de to. Den beste måten å få ut informasjon fra vanskelige sider der, hvis ikke du får til å bruke en pdf-printer er å bruke print screen knappen på tastaturet ditt og ta bilde av hva som viser seg på skjermen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå