Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i magen etter trening

Lasse1991

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får vondt på nøyaktig samme plass hvis man har magesår :)

Oki, så du tror det kan være magesår? Gjør bare vondt etter litt hard trening.. Hvis jeg ikke trener gjør det vondt der sånn 1-2 ganger i måneden, av og til hvis jeg har stressa TROR jeg.

Lenke til kommentar

Oki, så du tror det kan være magesår? Gjør bare vondt etter litt hard trening.. Hvis jeg ikke trener gjør det vondt der sånn 1-2 ganger i måneden, av og til hvis jeg har stressa TROR jeg.

Farge på avføring gir svar på mye ;)

Er den veldig svart så tyder det på blod i avføring men trenger ikke være det, kan være at det bare er betent og dermed ikke gir noe spor i avføring.

Endret av MongoMan
Lenke til kommentar

Farge på avføring gir svar på mye ;)

Er den veldig svart så tyder det på blod i avføring men trenger ikke være det, kan være at det bare er betent og dermed ikke gir noe spor i avføring.

Har lest litt, men bør jeg oppsøke lege? Har bare vondt av og til som sagt, og det plager vel meg ikke, annet enn de vanlige bekymringene om at jeg har fått kreft eller noe! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...