Lasse1991 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hei. Får vondt her når jeg er på joggetur. Kjennes ut som sting. I timene etter trening er det fortsatt vondt, eller et mildt ubehag. Det stikker litt. Tips?? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Får vondt på nøyaktig samme plass hvis man har magesår Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Prøv å pust ut når du setter venstre fot i bakken istedenfor høyre som normalt? Lenke til kommentar
Lasse1991 Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Får vondt på nøyaktig samme plass hvis man har magesår Oki, så du tror det kan være magesår? Gjør bare vondt etter litt hard trening.. Hvis jeg ikke trener gjør det vondt der sånn 1-2 ganger i måneden, av og til hvis jeg har stressa TROR jeg. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Får vondt på nøyaktig samme plass hvis man har magesår Oki, så du tror det kan være magesår? Gjør bare vondt etter litt hard trening.. Hvis jeg ikke trener gjør det vondt der sånn 1-2 ganger i måneden, av og til hvis jeg har stressa TROR jeg. Farge på avføring gir svar på mye Er den veldig svart så tyder det på blod i avføring men trenger ikke være det, kan være at det bare er betent og dermed ikke gir noe spor i avføring. Endret 19. februar 2011 av MongoMan Lenke til kommentar
Lasse1991 Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Får vondt på nøyaktig samme plass hvis man har magesår Oki, så du tror det kan være magesår? Gjør bare vondt etter litt hard trening.. Hvis jeg ikke trener gjør det vondt der sånn 1-2 ganger i måneden, av og til hvis jeg har stressa TROR jeg. Farge på avføring gir svar på mye Er den veldig svart så tyder det på blod i avføring men trenger ikke være det, kan være at det bare er betent og dermed ikke gir noe spor i avføring. Har lest litt, men bør jeg oppsøke lege? Har bare vondt av og til som sagt, og det plager vel meg ikke, annet enn de vanlige bekymringene om at jeg har fått kreft eller noe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå