Gå til innhold

ericsson t600

Anbefalte innlegg

Vurderer sterkt å kjøpe en Ericsson t600 brukt for 500 kr. Virker som en grei pris med tanke på at telefonen kommer med 11 måneders garanti...Syns rett og slett telefonen er sinnsykt stilig, og da jeg bare bruker mobiler til å ringe og skrive meldinger med har den mer enn nok funksjoner...

Det jeg lurer på er om jeg kan lagre flere nummer på hver kontakt i telefonboka slik som jeg kan på min T65? hvordan kan jeg, hvis dette er tilfellet,på en enkel måte overføre kontaktene mine mellom telefonene. Det går vel ikke bare å kopiere via sim kortet for det støtter vel ikke å lagre flere nummer på hver kontakt...?

Dessuten lurer jeg på hvordan responstiden på T600 er (feks ved sms skriving). Responstiden på min T65 suger og gidder ikke kjøpe en annen telefon med dårlig responstid...andre erfaringer mottas også med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg har T600 og synes den er en veldig fin telefon, for folk som deg som "bruker mobiler til å ringe og skrive meldinger med". Den er liten og lett og har fint design, synes jeg..

Den kan bare ha ett nummer per kontakt, er jeg ganske sikker på. SMS-skriving går heeeelt fort, ingen form for treghet i det hele tatt. Tregheten er isåfall i dine fingre :)

Jeg husker når jeg hadde 8310, den kunne lagre flere nummer per kontakt. Når jeg skulle flytte de over til simkortet ble de lagret som Navn1 og Navn2 osv med ett nummer på hver sånn at det bare var å gjøre om navnene. Om det er likt på T65 aner jeg ikke..

500 kr er bra pris! jeg synes du burde kjøpe! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...