Gå til innhold

Subwoofer i båt


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en sony spiller, 2 sony høytalere og 2 pyle høytalere. vurderer å bytte ut pyle høytalerne med sony, så jeg får 4 sony.

 

Jeg vurderer også å kjøpe en subwoofer til å koble på spilleren, men vet ikke om det er mulig å koble en subwoofer rett på spiller. har en Sony spiller med ipod tilkobling og aux tilkobling så vil helst ikke investere i en forsterker. vet ikke akkurat hvor mye jeg kommer til å bruke på dette, men ikke så alt for mye.

 

Tenker at hvis jeg skal kjøpe blir jeg å kjøpe fra ebay eller finne noe på tilbud på en eller annen nettbutikk.

 

håper på svar om jeg kan koble en subwoofer rett på spiller

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden TS har kjøpt marinespiller til over 3.000, regner jeg med at resten av anlegget skal være marine-komponenter?

Aktiv marinesub? Link takk! :)

 

fant noen aktive marine subs når jeg søkte på google. mn de kostet 1500+++.

Har sett meg litt om på forumet å sett at du har en del peiling vbjornevik. ;)

kunne du tenkt deg å kommet med et forslag til en bra forsterker og sub til en rimelig pris?

Lenke til kommentar

skal montere det i en 14 fots skibsplast med kalesje å vindskjerm... Har sett litt på ebay etter rimelige sub'er å forsterkere å fant en sub å en forsterket til litt ca 1050 kr inkl. frakt...

Vurderer å kjøpe de da, men så få firmaet som selger til å skrive på pakken at det skal være f.eks. en gave for å slippe toll.

Vet ikke om det er så veldig lurt itilfelle det skjer noe.

Lenke til kommentar

Har ingen erfaring med Pyle. Selv har jeg Sony forsterker og Infinity høyttalere :) Når det gjelder sub har jeg sett på Boss sin høyttalersub, men har liksom ingen plasser å plassere den, samtidig som at jeg da gjerne må kjøpe en forsterker til, og da blir det for dyrt med tanke på at lyden egentlig er god nok allerede - og at jeg skal kjøpe anlegg til bil innen kort tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...