Sn1tch Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hei! Jeg bestilte en pc fra komplett og fikk den igår. Da jeg hadde koblet til alt og skulle starte den nye pcen for første gang så ville ikke den starte windows. Det som skjedde vel at når det stod "starter windows" med windows logoet så kom jeg liksom videre, men rett etter det ble skjermen svart og ingenting skjedde. Så prøvte jeg å starte den i sikkerthets modus og det samme skjedde. Vil spøre om noen har hatt noe lignende dette og kan eller vil hjelpe meg med dette problemet. Takk på forhånd! :-) Mvh Artur Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 En mulighet siden du nettop har kjøpt den er å levere den til komplett og få de til å fikse det. Lenke til kommentar
Sn1tch Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Vel jeg har vurdert det, men jeg fikk pcen igår :-) har ikke så lyst å vente enda 10 dager. Men jeg har tenkt å ringe komplett, men takk for tipset. Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Windows, var det forrhåndsinnstallert av komplett? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Sitter kjøleren som den skal? Eller må du bryte forsegling for å kikke inni? Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Du må jo skrive hva som var feil :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå