007CD Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Enkelte kamera har selvutløser Uansett for fremtiden, ofte er slike Molex plugger billige og festene på skoene inne i dem er dårlige. Dette resulterer i at om du bøyer på ledningen ut ifra pluggen, så vil du merke at pluggpunktet / skoen inne i pluggen vil også bevege seg off center. Og når den ikke er sentrert, så blir det svært vanskelig å plugge de sammen. Har ofte måttet sitte å rikle litt histen og pisten med billige Molex kontakter for å få det til å passe. Lenke til kommentar
Haygon Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Ikke i selve Psu,men en slik kabel med molex-kobling som kommer ut av den. Fullt navn på din psu takk Sorry var litt kjapp der.. du har en modulær psu..du må ha en egen molex-kabel som settes i den. Eller sata-strøm til molex.Ikke helt som bilde for det er bare ett eksempel. Du trenger sikkert en han-sata til han-molex kabel. Eneste ledning jeg fant som kom med min modulære strømforsyning som så ut til å passe var denne. Jeg mener jeg har brukt den før da jeg skulle plugge de opp for første gang, men det kan hende jeg plugget noe feil. Må bare spørre deg.. hvordan tok du det bilde..look no hands! :thumbup: God helg..Fortjener ett bilde av rigg takk Hehe, hadde webcamet i kjeften. Pic av rig får du på mandag når jeg er kommet hjem Da vil rig være complete med ny skjerm som jeg fikk i helgen. Cheers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå