Gå til innhold

Overføre email fra WIN 7 US til Win 7 NOR

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått ny pc med win7 64 norsk utgave. På den gamle har jeg et utall mail som jeg ønsker overført.Har forsøkt med windows easy transfer, men dette funker ikke pga det er to forskjellige språkutgaver.

Det er helt sikkert en vei rundt dette, emn fant ikke noe ved googling, så en amatør som jeg setter stor pris på et lite tips her :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe problem å overføre data fra Outlook, uavhengig av språk. Du bruker bare eksport funksjonen, og så eksporterer du til en fil (.pst) og så importerer du den på den nye pcen.

Du har vel ikke akkurat brukt mye tid på å søke på nett, for google bugner over av guider på hvordan du eksporterer fra Outlook 2007 (og andre versjoner, siden det er likt siden tidenes morgen...)

Men her er en liten guide i bilder:

170111_outlook0.jpg

170111_outlook1.jpg

170111_outlook2.jpg

170111_outlook3.jpg

170111_outlook4.jpg

Husk å lagre filen et sted du husker da, og det er denne filen du importerer på den nye pcen. Så lagre den på en CD eller minnepenn eller lignende....

Så gjør du det samme, bare velger importer på den nye pcen...

170111_outlook5.jpg

170111_outlook6.jpg

170111_outlook7.jpg

Og vips er all epost, mappestruktur osv importert. Jeg bruker også eksport funksjonen en gang i blant for å ta backup av all eposten min, for har du .pst filen er det super enkelt å legge den tilbake om noe skulle skje.

Endret av myhken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...