olar0701 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Har nettopp fått ny pc med win7 64 norsk utgave. På den gamle har jeg et utall mail som jeg ønsker overført.Har forsøkt med windows easy transfer, men dette funker ikke pga det er to forskjellige språkutgaver. Det er helt sikkert en vei rundt dette, emn fant ikke noe ved googling, så en amatør som jeg setter stor pris på et lite tips her :-) Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Så vidt jeg vet finnes det flere enn en epost klient , så det hadde jo vært fint å vite hvilken du brukte....ikke lett å gi deg hjelp når alt vi vet er at du bruker Windows. Endret 17. februar 2011 av myhken Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Så vidt jeg vet finnes det flere enn en epost klient , så det hadde jo vært fint å vite hvilken du brukte....ikke lett å gi deg hjelp når alt vi vet er at du bruker Windows. Så, sant, så sant... Det er outlook 2007.. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Det er ikke noe problem å overføre data fra Outlook, uavhengig av språk. Du bruker bare eksport funksjonen, og så eksporterer du til en fil (.pst) og så importerer du den på den nye pcen. Du har vel ikke akkurat brukt mye tid på å søke på nett, for google bugner over av guider på hvordan du eksporterer fra Outlook 2007 (og andre versjoner, siden det er likt siden tidenes morgen...) Men her er en liten guide i bilder: Husk å lagre filen et sted du husker da, og det er denne filen du importerer på den nye pcen. Så lagre den på en CD eller minnepenn eller lignende.... Så gjør du det samme, bare velger importer på den nye pcen... Og vips er all epost, mappestruktur osv importert. Jeg bruker også eksport funksjonen en gang i blant for å ta backup av all eposten min, for har du .pst filen er det super enkelt å legge den tilbake om noe skulle skje. Endret 17. februar 2011 av myhken Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 En million takk, Kenneth, spesielt pva min kone siden det er hennes pc. Kunne nok med fordel søkt litt mere.. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Bra det løste seg. Og bra det er enkelt å overføre epost fra Outlook (2003, 2007 og 2010) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå