MagnusBL Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Har nettopp bygget ny maskin Når jeg slår på maskinen etter at den har vært helt slått av stopper bootingen opp. Enten svart skjerm eller blinkende cursor, ingen beskjeder på skjermen. (hovedkortet har en indikator som gir koden 2c (post: initalizes different devices, står det i manualen). Men når jeg trykker restart knappen på kabinettet, starter alt uten problemer og fungerer helt fint. Noen forslag til hvorfor dette skjer og hva som kan gjøres med det? system: asrock 980gx extreme4 amd athlon II X4 640 kingston hyperx blu (8gb) KHX1600C9D3B1K2/4G Western Digital Caviar blue 640 gb, 7200 rmp 16mb Samsung sh 223C D-link wireless xtreme n dwa-556 windows 7 professional 64-bit Lenke til kommentar
Enfenion Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Har lignende problemer selv, som jeg tror er relatert til strømforsyningen på pc'n. Virker som den ikke får ladet seg opp ordentlig før den starter som antagelig kommer av dårlige kondensatorer. Hva slags strømforsyning (PSU) har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå