John Kr Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg kjøpte en ViewSonic P90f monitor fra QUAD. Når jeg fikk den fant jeg så mange feil ved bildekvaliteten at jeg ønsket en ny monitor, fikk ny fra InfoCare da iht "DOA". Den nye monitoren var like dårlig. Ønsket på dette tidspunkt enten å heve kjøpet eller velge en ny type monitor. Jeg valgte å prøve et annet merke da i samråd med QUAD. Fikk gjort om valg av monitor, kjøpte Eizo T766. Alt dette med å bytte monitorer krever mye energi. QUAD har vært svært fleksibel og hjepsom hele tiden, de har lyttet på mine ønsker. Det er aldri en fornøyelse å måtte returnere PC komponenter, spesielt ikke monitorer. QUAD har gjort dette til en fornøyelse. Jeg anbefale QUAD på det varmeste til dere alle som går med tanker om å kjøpe PC utstyr. Takk til dere i QUAD. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg har også bare positive ting å si om kundeservicen til Quad. Hva synes du om din nye Eizo T766 skjerm? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg må si at dette valget ble en svært positiv overraskende opplevelse. Bilde er så skarp at du kan sammenligne kvaliteten med LCD monitor. Meget bra menystyring. USB HUB osv. Det som kanskje trekker ned er den noe høye pris: 6700,- inkl frakt. En karakter fra 1 til 10 så vil jeg ha sakt 10+. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Må si meg enig, Quad har utrolig god service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå