Lasse94 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Her er bevisene du får av meg... Hvor selges de? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hei... Jeg kan ikke komme å si at jeg kjenner deg. Å missforstå meg ikke, du er sikkert en trivelig kar du... Men jeg har en liten fornemmelse av at du liker å kverulere...? Å det må du da bare gjøre vist du syns det er gøy.. Da er det jo fint at du gjør det inne på sånne forumer som dette. Men jeg håper ikke du alltid gjør det i alle sammenhenger, for det kan virke irriterende på noen..? jeg er en irriterende f**n jeg, forlanger ofte et folk skal forklare ting og bevise at de de påstår stemmer eller henvise til kilder og slikt. skikkelig drittsekk rett og slett. En ensylindret motor er ensylindret uansett hvordan den er konstruert, sånn er det bare. Når forbrenningen starter akselerer stempelet, når trykket bygger seg opp så bremser stempelet. PÅ en firesylindret motor får stempelet(sylinderen) som bygger opp trykk hjelp til bevegelsen fra en annen sylinder som forbrenner. Derfor er den nødt til å jobbe jevnere. Sånn er det bare. Finn noen dokumentasjon på det du. En ensylindret motor går ikke noe særlig uten svinghjul. Men det kan en firesylindret. Selv om det ikke er å anbefale da. Og du vil frem til? noe med motorens effektivitet? Vist den 6,5 hp motoren hadde vært en bensinmotor. Stilt tenningen til null. Å man hadde sendt hho inn i via en luftett kobling inn i innsuget motoren, så burde den faktisk ha gått på 4 liter hho i minutet, alene uten noe annet drivstoff. HHO brenner uten tilgang på luft da 33% av blandingen er oksygen. Men den vill ikke gått på så liten mengde hho vist motoren suger luft da nitrogenet i luften gjør hydrogenet mindre effektiv. En diselemotor kunne ikke gjort det da den ikke kunne antent hho blandingen. Den måtte hatt minst 20% disel innblandet for å antenne. Å med en så stor mengede hho i en så liten motor ville det vert en stor fordel å stenge lufttilgangen. Å latt den få 20% disel. Men jeg går ut ifra at diselpumpa på den motoren ikke ble justert ned. Om det er nitrogeninnholdet som øker i forbrenningen jo mere drivstoff som går inn i motoren det vet jeg ikke, men min erfaring er at hydrogen oksygen blandingen blir mer effektiv jo mindre annet drivstoff som er med på forbreningen. Men mer om det... og hva har denne digresjonen med diskusjonen vi nå fører? forøvrig vil vel da også volumet av gass som brukes styres av antall omdreininger og volum på sylinder... og eksperimentet jeg har henvist til går ut på å bruke HHO som tilsetning for å se hvordan dette kan øke effekten på motoren. vis du erstatter endel bensin eller diesel med HHO vil ikke effekten øke, vis du legger til en mengde HHO til eksisterende mengde bensin/diesel vil effekten kunne øke. Den jeg har i bilen min nå produserer som sagt 0,5-1 liter min. Den er klimatilpasset så den skal virke fra -40 til +70 grader celsius. Har en 316 celle som produserer 1,5 liter min, på under 7A.SOm ikke er klimatilpasset enda. Bruker samme design på en titancelle nå. Vist du vet litt om dette så kan du jo tenke deg. Utvikler også en hho plasmacelle nå. Å en med ultrasoniske lydbølger. Jeg har brukt mye tid å penger på å uvikle mine hydrogenceller. du utvikler en hho plasmacelle? hva skal du bruke den til? plasma er da det fjerde stadiet, dett er gass som leder elektrisitet. brukes vel kommersielt i sveising og kutting hvis jeg husker riktig, men hva dette skal ha for seg i forbindelse med bil og HHO tilsetning, ja den sammenhengen tar jeg ikke. desverre ultrasoniske lydbølger... aldri tenkt over en gang, men for all del kjør på. Jeg har ingen papirer som gjort av tredjepart på mine studier og utvikling. Men jeg kan trøste deg med at du ikke får dem fra førstepart heller. nei men det går så greit du, slik som du fremstiller din "forskning" her så klarer jeg meg helt fint. Men vist du er så veldig opptatt av dette så kan jeg jo fortelle deg at NASA forsket på dette på 60 tallet, å at dem offentligjør forskningen sin etter 40 år. og? Her er bevisene du får av meg... http://www.youtube.com/watch?v=2bqdRqMcb1o Hehehe, ja... så så jeg denne og innså at du enten ikke vet bedre, ikke har sette hele videoen eller du tuller med meg. Så jeg trekker meg fra diskusjonen, denne tråden hadde vel passet bedre i en humor kategorien. burde vel egnetlig ha lært for lenge siden jeg... For en seriøs diskusjon rundt emnet bør trådstarter lage ny tråd i teknologi og vitenskap delen av forumet. lykke til videre! Lenke til kommentar
Lasse94 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) har startet en ny tråd i teknologi og vitenskap kategorien nå, håper dere blir med over her er link til den nye tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1307190 Endret 5. mars 2011 av Lasse94 Lenke til kommentar
JAQ-1 Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 (endret) HHO LIVE KIT R HELT SAFE MANGE TUSAN BRUkER I USA LES DET PÅ INTERNET UNDER HHO- DET ER RART AT INGANG MONTERE HHO KIT I NORGE-KANSJE RED FOR BLI DREPT AV OLJE MAFIJA-? HHO BRUK GIR DEG REN MOTOR SOM DET VAR HELT NY OG 80% MINDRE DRIVSTUFF BRUK-NED-HHO LIVE LAGER HHO I BILEN DER OG DA-SYLENDER KAN VARE FERLIG OM MAN ER IKKE FORSIKTIG- HAR IKKE HØRT NEO ULIKER- BILER GÅR PÅ HHO I NORGE HAR 0 UTSLIPP DERFOR KJØRER GRATIS GJENOM BOM RINGEN-EL BIL ER IKKE GRATIS-STATEN MÅ SATSE MERE PÅ HHO BILER ISTEDEN FOR BARE ELETRISKE BILER-EL BIL BATTERI ER LIKE FARLIG SOM HYDROGEN SYLENDERE-DERFOR HHO LIVE ER THE SLUTION- Endret 26. mai 2020 av JAQ-1 GLEMT-NOE- Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 Wow. Her var det så mye phail at jeg ble helt målløs. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå