Morgens Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hei, trenger litt hjelp. Saken er at jeg har digitalisert alle filmer, VHS og nå også DVD. Har en del løse disker som jeg ved behov kobler til pc og enten brenner eller ser på tv. Nabosønnen viste meg hvor kjapt det gikk med e-Sata, og jeg lurer på om noen kan fortelle hvilke hastigheter det er på: e-Sata USB 2 USB 3 PC'en må evt. få et kort for e-Sata eller USB 3 samt at jeg kjøper en ny "dokking". Noen som gidder hjelpe en ikke-kyndig? Lenke til kommentar
BAT Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 USB 2 = 25-35 MB/s USB 3= avhengig av disken koblet på men vanligvis mellom 50-130 MB/s eSATA = Samme som over Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Takk for raskt svar. Det er en Lenovo pc, tenkte på et pci-x 1x kort, tror det var det den ledige plassen het. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Du kan endten bruke et dedikert kort eller bare sette på en slik fra en ledig SATA port på hovedkortet slik at du får den tilgjengelig bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå