Dahl Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Heisann! Jeg likte veldig godt at Hw.no - LAN arrangerte konkurranse om design. Jeg oppfordrer andre til å gjøre det samme! Her i forumet finnes det mange gode webdesignere, som ikke tar mye betalt. Det hadde vært gøy med flere konkurranser! :smile: Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Enig i at det var et godt forslag, ja. Mulig jeg syns dette var et godt forslag akkurat nå fordi jeg er på jakt etter noen som kunne laget et tøft design til en side. Dessverre kan jeg ikke gi noe igjen for dette, så er vel ikke så mange som melder seg frivillig da. Det er forresten snakk om en side til noen CS servere, hvor det ikke skal stå så mye annet enn regler og nyheter. Så hvis det er noen her som faktisk har lyst til å gjøre dette gratis ville jeg blitt veldig takknemlig. Mvh, XoRc. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Det er nok ingen (tror jeg) som vil gjøre det helt gratis. Hva med å tilby reklameplass? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Err, vel. Vedkommende som lager siden skal jo selvfølgelig få lov til å ha "reklame" for sin egen webside der (hvis det var det du mente). Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Err, vel. Vedkommende som lager siden skal jo selvfølgelig få lov til å ha "reklame" for sin egen webside der (hvis det var det du mente). Ja, det var noe sånt jeg tenkte på. Eller reklame på selve siden (banner). Hvorfor ikke avholde en slik konkurranse da? :wink: Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Ja, det var noe sånt jeg tenkte på. Eller reklame på selve siden (banner). Hvorfor ikke avholde en slik konkurranse da? :wink: Helt greit for meg. Edit: Det er allerede noen som har laget en logo til siden, så hvis noen vil benytte seg av den så finnes den her. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Ja, det var noe sånt jeg tenkte på. Eller reklame på selve siden (banner). Hvorfor ikke avholde en slik konkurranse da? :wink: Helt greit for meg. Edit: Det er allerede noen som har laget en logo til siden, så hvis noen vil benytte seg av den så finnes den her. Post en ny topic, da! Og sett opp deadline, regler osv. Og ikke gjør den samme tabben som allyse gjorde! Deadline er deadline... :wink: Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Post en ny topic, da! Og sett opp deadline, regler osv. Og ikke gjør den samme tabben som allyse gjorde! Deadline er deadline... :wink: Holder på. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Kan alltids tilby reserved slots og litt admin-axx? :] Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Vil noen hjelpe meg med å lage en bilde webside? Skal bare være masse bilder og info om bildene der. Jeg tilbyr gratis reklameplass for den som gjør dette. Og æren for siden da. Noen som vil? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Og ikke gjør den samme tabben som allyse gjorde!Deadline er deadline... :wink: Jeg må nesten få lov til å forsvare allyse her, etter ditt første utkast så tror jeg at det skulle _veldig_ mye til før designet ditt vant over f.eks. designrus sitt, -personlig tror jeg ikke at allyse tabbet seg ut. Han ventet på designrus sitt utkast, fordi du allerede hadde kommet med ett. Jeg syns dette er urettferdig ovenfor allyse, det var vanskelig nok å velge et utkast blant tre, du fikk din mulighet, akkurat som designrus, mikka og jeg, så ikke begynn å sutre nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå