Xander^ Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Hei! Har nettopp installert Ubuntu SE 64bit på serveren og plages med elendig respons på grensesnittet til torrentflux-b4rt 1.0-beta2 Å laste 192.168.1.198/torrentflux/index.php tar nøyaktig 20 sekunder i både Opera, FF og IE. Responsen når jeg er i grensesnittet er ikke fullt så tregt, men må vente i opp til 10 sekunder når jeg navigerer meg rundt i menyene. Hva kan forårsake dette? Har hatt vanilla torrentflux tidligere og det gikk smooth.. edit: Til sammenligningen så bruker Webmin 1-2 sekunder på å laste loginvinduet Endret 16. februar 2011 av Xander^ Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Du kan prøve transmission med web-gui / remote gui, synes det fugnerer veldig bra. Døde ikke torrentflux i 2006? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Mulig at TF døde, men ble ikke TF gjenopptatt med b4rt? Jaja, installerte utorrent 3.0 Alpha og det var andre saker ja Eneste problemet er at den bruker sinnsykt med cpu, uten at jeg kan se noen logisk grunn til det. Kan jo være at UT 3.0 er laget for 32bit og jeg kjører servern i 64bit :/ Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Deluge kan også være verd å ta en titt på. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Finnes mange webui til rtorrent også. Til serverbruk er rtorrent helt topp synes jeg, og det er perfekt hvis du bruker ssh. Hvis du derimot ønsker et grafisk grensesnitt finnes det mange frontends til rtorrent, eksempelvis første treff på google: http://filesharefreak.com/2009/08/11/a-comparison-of-three-rtorrent-seedbox-web-frontends/ rtorrent er nok også det som bruker minst ressurser av alle nevnte programmer. 1 Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Takker! Skal ta en titt på de forskjellige gui`ene Ser ut som jeg ikke er spesielt oppdatert Lenke til kommentar
xaco Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Deluge kan også være verd å ta en titt på. Bare du ikke åpner noe som helst via Deluge. Er en bug som gjør at den da starter å bruke mye CPU når dette skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå