Petterboy95 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 hei jeg har fått en oppgave å lage musikk video... jeg har valgt sangen ole uteligger , mer kjent som fire fine lænestola noen som vet hvor jeg kan få tak i en beat/ melodien uten stemme i dette hadde hjulpet gruppa mi veldig mye.. jeg har prøvd Fl studio 9, men det var veldig vanskelig å lage det , så hadde vært fint om det hadde gått ann å laste ned fra nettet eller om noen faktisk kunna tilbydd seg å hjulpet meg å lage den. på forhånd takk -Petter Lenke til kommentar
saddams_madame Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 hei jeg har fått en oppgave å lage musikk video... jeg har valgt sangen ole uteligger , mer kjent som fire fine lænestola noen som vet hvor jeg kan få tak i en beat/ melodien uten stemme i dette hadde hjulpet gruppa mi veldig mye.. jeg har prøvd Fl studio 9, men det var veldig vanskelig å lage det , så hadde vært fint om det hadde gått ann å laste ned fra nettet eller om noen faktisk kunna tilbydd seg å hjulpet meg å lage den. på forhånd takk -Petter vet ikke, søk på "markaplassen ola uteligger" på youtube. jeg angrer værtfall for at æ brydde meg så my om musikkarakteren på ungdomskolen. Jeg utfordret meg og prøvde så godt jeg kunnne i tre år, men fikk 4 fordi læreren ikke husket mæ etter 3 år. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 okei har skjedd den, du som laga den ?.. Jeg satser ikke 100% på musikk karakteren , men skal satse like mye på alle fag , for når jeg søker til vgs så teller alle like mye... takk for hjelpen .. trenger fortsatt hjelp med å finne melodi Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Audacity kan vel splitte om vokalen og beaten ligger på forskjellige spor. Ellers finnes det vel noe annet verktøy som analyserer musikken, uten at jeg kan si at resultatet blir spesielt bra. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) går det ann å bruke program som tar bort stemmen og beholder melodien noen forslag??????????+ Endret 18. februar 2011 av Hårek Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 noen som vet om det går ann å laste ned karaoke versjon av denne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Må du faktisk synge selv? Syng på leppene og fjern lyden fra filmklippet og legg sangen over etterpå. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Sangen heter til opplysning ikke Ola Uteligger, artisten heter Ola Uteligger og er et av Hans Rotmos alias. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Det er ikke mulig. Det finnes noen verktøy som prøver seg på det men resultatet er som regel bare tull og fjerner mye av annet lyd også. http://www.analogx.com/contents/download/Audio/vremover/Freeware.htm Endret 18. februar 2011 av Blåbær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå