Fruitdealer Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Så hver gang jeg joineer en TV2 server (eller andre low ping) på BC2 så står det ført 20-30 i ping men når jeg kommer inn på servern så er den 150 i ping eller over. noen andre som har merket det? eller er det noen som har en forklaring på dette? er det EA serverne dorlige eller hva? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 EA sine servere er ikke involvert - foruten i å vise oversikten over servere. Når du først er connected til TV2 serveren så er det bare mellom deg og den serveren at det går trafikk. Vi trenger nok litt mer informasjon - er det konsist 150'ish ms ping etter du joiner eller varierer det? Har du sjekket at du ikke har torentprogrammer eller lignende gående samtidig (eller andre brukere på samme nettlinjen som gjør det)? Ved mindre du har ekstremt dårlig responstid på selve linjen din så bør du få lav pingtid mot TV2 serverene innenfor norge ihvertfall. På en god linje som ikke har spesiellt mye ping ut mot din ISPs kjernenettverk (10ms for eksempel) så vil nok 20-30ms være normalt ja. -Stigma Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 det du ser ingame er ikke det samme som du ser på server browseren.. den ingame tar hensyn til flere ting.. http://en.wikipedia.org/wiki/Round-trip_delay_time -> Route from your PC via Network to Server -> Server Data Processing Latency -> Route from Server back to your PC -> Client (your PC) Data Processing Latency bedre fps (bra hardware) vil gi bedre ping ingame.. har du 100 ping ingame er det veldig bra.. 1 Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Ja altså det er 150 i ping når jeg er i servern helt til jeg går ut av servern, men altså jeg merker ikke at det lagger men du vet jo mindre ping jo bedre ikkesant? Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Er ikke noe problem hvis du har 150 og alt fungerer fint Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Dette er likt for alle. Jeg ser TV2s servere med 25-30ms på listen og får normalt over 100 når jeg joiner. Bare se på tallene til de andre du spiller mot, så ser du det er likedan for de. Så lenge det ikke "rykker" så er nok alt vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå