AnonymDiskusjon Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Heisann! For cirka 1 år siden så fikk jeg smaken på Fefferoni og liker den da den har en sterk smak. Jeg spiser Fefferoni til nesten hvert eneste måltid. Har Fefferoni på knekkebröd med salami, ja til det meste. Spiser sikkert bortimot 15-20 store Fefferonier om dagen. Kan det väre skummelt? En kompis advarte meg og sa det kunne väre farlig, före til halsbrann osv. Noen som har kunnskap om farlighetsgraden ved höyt Fefferoniforbruk? Takk for svar Edit: Jeg velger å poste anonymt ettersom folk jeg kjenner på forumet kan synes det er tullete å väre urolig for Fefferonispising. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg tror ikke du har noe alvorlig å bekymre deg for, halsbrann er ikke akkurat det verste som kan skje deg 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Fefferoni er det same som sylta Peperoncini. Eit søk på "Peperoncini risks" gjer meg ingenting, så du har nok ikkje noko å bekymre deg for. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Farlig å spise mye fefferoni? "P" blir omgjort til en "f" når du snakker om du spiser mye fefferoni. badumm-tsssh 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå