Fotballspiller15 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Kan noen gi noen eksempler på spanske setninger som har (futurum i seg) Altså HAR / Å HA Takk, (nei dette er ikke en oppgave, har prøve imorra og trenger hjelp) Lenke til kommentar
Fotballspiller15 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 mente setninger med el futuro i seg ;p Lenke til kommentar
malinbirkeland Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Kan noen gi noen eksempler på spanske setninger som har (futurum i seg) Altså HAR / Å HA Takk, (nei dette er ikke en oppgave, har prøve imorra og trenger hjelp) yo tengo un coche. ( jeg har en bil) que tienes tu? ( hva har du) tengo que ir ( jeg må gå) el tiene una camiseta roja (han har en rød skjorte) Lenke til kommentar
thagold Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 lo he comprado ( jeg har kjøpt (den) ) Juan ha ido al aeropuerto (John har dratt til flyplassen Lenke til kommentar
Minamo Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Kan noen gi noen eksempler på spanske setninger som har (futurum i seg) Altså HAR / Å HA Takk, (nei dette er ikke en oppgave, har prøve imorra og trenger hjelp) yo tengo un coche. ( jeg har en bil) que tienes tu? ( hva har du) tengo que ir ( jeg må gå) el tiene una camiseta roja (han har en rød skjorte) lo he comprado ( jeg har kjøpt (den) ) Juan ha ido al aeropuerto (John har dratt til flyplassen Ingen av disse er i futuro hvertfall. Yo tendré un coche. El año que viene iré a España. Futuro = infinitivo + é , ás , á , emos , éis , án. Comprar = yo compraré , tu comprarás, él/ella/usted comprará , nosotros compraremos , vosotros compraréis , ellos/ustedes comprarán Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå