tomsi42 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Er bare 14 da så men har kikket på noen bilder fra canon og nikon og syntes de var LITT skarpere bare, ikke hiss dere opp ;D Det er aldri lurt å legge for mye vekt på et lite utsnitt av bilder. Ihvertfall ikke et vilkårlig utvalg funnet på internet. Lenke til kommentar
ZedoRk Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Det er sånn passe slisomt å lage nye tråder nå jeg sitter på ipaden og har 10% strøm igjen skjønner du:) jeg lurte egentlig bare på i starten om dere så at det var en liten forskjell på bildene av de to kameraene Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Er bare 14 da så men har kikket på noen bilder fra canon og nikon og syntes de var LITT skarpere bare, ikke hiss dere opp ;D Problemet er ikke bildene, ei heller kameraet/objektivet som er brukt. Hovedproblemet er fotografen, en god fotograf kan ta bilder med ræva utstyr og justere kameraet til det optimale og få utrolig skarpe/gode bilder etter en tur i redigerings-programmet i tillegg. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Har du lyst på Canon, har du lov til å kjøpe - det er dine penger men å bruke at Canon tar skarpere bilder som unnskyldning holder ikke - jeg har hatt både Canon og Nikon, og så lenge man setter noe annet enn den billigste kitzoomen på dem er det fullt mulig å ta svært skarpe bilder med begge merker, og om det er en forskjell mellom merkene på hvor godt egnet de er til sport- og actionfoto, så vil jeg (med fare for å bli stemplet som fanboy) ikke akkurat si at den går i favør Canon Lenke til kommentar
ZedoRk Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Har sett at de fleste sportsfotografer har canon. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hvor vil du med å ta opp denne diskusjonen igjen? Hva er det du ønsker å vite, som du ikke allerede har fått svar på? Lenke til kommentar
ZedoRk Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Sorry fatn faen meg ikke den gamle tråden, jeg sendte inn feil skrift, hadde kopiert noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå