RasmusKRiis Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hva synes dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Fint bilde, og fint lys. Men.. synes at det er litt vel gult i fargene altså! Hva med sorthvitt? Har du tenkt i de banene? Og jeg savner en større versjon av bildet, dette ble i overkant litt lite! Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Fint bilde, og fint lys. Men.. synes at det er litt vel gult i fargene altså! Hva med sorthvitt? Har du tenkt i de banene? Og jeg savner en større versjon av bildet, dette ble i overkant litt lite! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Av de to så synes jeg at det med farge var faktisk best! Som sagt tidligere, lite å utsette på dette. Kan du fortelle litt om oppsettet som du har brukt her? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Av de to så synes jeg at det med farge var faktisk best! Som sagt tidligere, lite å utsette på dette. Kan du fortelle litt om oppsettet som du har brukt her? okay takk Jeg har brukt to studioblitzer, en med en sodtbox på foran og over personen, den andre studioblitzen hadde jeg en paraply på og den var plassert bak personen til venstere for kamerat og samme høyde som personoen. Brukte også en reflektor for å få bort skygge under hake. Lenke til kommentar
eksotisk-lady Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 fint! jeg likte med farge best .. veldig bra jobba! stå på Lenke til kommentar
dr.dr. Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Kunne nesten vært litt tidløst på grunn av fargene. Øynene er derimot litt «off», uten at jeg helt kan sette fingeren på hva... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå