pk2010 Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Ja, men forumet har regler mot personsdiskusjoner. Dessuten er denne tråden løst definert. Den handler om det generelle forfallet i det norske samfunnet slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Ja, vi har i grunn et samfunn som avler avvikere. Jeg kan være enig i at homoseksuelle er overrepresentert i media, men det har vel med å gjøre at det er det folk synes er "best" nå og hvis det selger hvorfor skal ikke TV2 og Se og Hør få tjene på å ha mye om Jan Thomas og Homsepatruljen osv..?. Og staten jobber mer for at folk ikke skal hate homofile enn å få folk til å like dem. Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Grunnen til at det norske stat er oppfører seg såpass fordelaktig overfor homser er vel mest pga at de ønsker å fremme drakonske hat-regler som begrenser ytringsfriheten. Lenke til kommentar
Casey Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Grunnen til at det norske stat er oppfører seg såpass fordelaktig overfor homser er vel mest pga at de ønsker å fremme drakonske hat-regler som begrenser ytringsfriheten. Hvilke drakonske hat-regler? Og som sagt, det står deg helt fritt til å flytte hjem, hvis du er så misfornøyd med at Norge er et rasjonelt land, med rasjonelle mennesker med et rasjonelt syn på homofili. Vi steiner mao. ikke homofile, i motsetning til landet du kommer fra. (Og du gir meg INGEN grunn til å tro annet enn at du er radikal muslim.) Ja, men forumet har regler mot personsdiskusjoner. Dessuten er denne tråden løst definert. Den handler om det generelle forfallet i det norske samfunnet slik jeg ser det. Og en del av det forfallet er vel mangelfull integrering av innvandrere. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Tråden stenges. Muligens blir den ryddet og åpnet. De som bedriver persondiskusjon her i tråden bør revurdere den strategien. Jeg vil om nødvendig heller sensurere mennesker enn meninger. Geir 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg