Nox4o Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hei! Har akkurat vært og hentet det nye skjermkortet mitt, GeForce GTX 560Ti. Gledet meg som en unge når jeg kom hjem, men da jeg koblet den til og slo PC'n på, så var det ingen liv i skjermen. Slo PC'n av og på, fortsatt ingen signal. Koblet det gamle kortet til, og da begynte skjermen å funke. Har dere noen forslag? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Blir vel standard spørsmål dette da det gamle kortet virker, har du satt i begge 6-pins strømkablene til GTX 560 Ti kortet? Lenke til kommentar
Nox4o Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Nei, trodde det skulle gjøres bare i tilfelle jeg hadde en ekstra strømforsyning for selve kortet. Men prøver med den nå Lenke til kommentar
kjellvr Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 har akuratt det samme problemet, gikk fra xfx geforce 9800 GTX til xfx radeon hg 5770, hentet kortet i dag, men ingenting skjer på skjermen. har sjekket ALT! jeg har ringt sjappa som solgte meg det og de hadde heller ingen fjerneste anelse, men nå har jeg satt i geforce kortet igjen og reformaterer og så setter i det nye kortet i håp om at det skal hjelpe, selv om jeg har mine tvil. fikk du det til? Lenke til kommentar
Nox4o Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Jepp.. Koblet til strømkablene og alt funket fett. Takk Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå