lasse_hansen87 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg kjøpte meg og spilte TDU2 for første gang igår kveld. Synes det virket kjempe bra etter første øyekast, skal spille mere ikveld Men et par spørsmål: Hvordan avslutter man egentlig spillet?? Finnes det ikke noe meny med Exit eller noe? Er det kun å trykke på pause, og holde Xbox Guide knappen inne? Og velge avslutt spill eller konsoll derifra?? Og en annen ting, jeg var inne i huset(campingvogna)mi, som jeg fikk tildelt igår.. Gikk bort og inn på "pcèn" min, og gikk inn på TDUHome, der kunne jeg gjøre om ting i "huset" mitt.. Prøvde så å gå inn på TDU2Life eller hva det heter, men det skjedde det ikke noe, sto kun en hvit sirkel som gikk rundt på skjermen. Flere som har opplevd dette? Hva er det for noe?? Og når jeg gikk inn på den tvèn som jeg hadde i "huset" mitt igår, så gikk jeg inn på noe info greier eller noe, ihvertfall noe sånt brev greier, da sto det i brevet at det var noe feil med noe "The Club" greier, og at det ikke var tilgjengelig eller noe, Hva er dette for noe?? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Fant nettopp svar på mye av det jeg lurte på, gikk inn på support sidene til spillet, og fant: * MyTDU2Life - Offline - This is working as designed. TDU2MyLife is dependent on the Club Server. * Clubs - Offline - ETA is Monday evening, pacific time at the earliest, dependent on the results of QA testing. Hva er de to for noe egentlig?? Da er kun spørsmålet mitt hvordan avslutter dere spillet??? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 ingen? noen oppdateringer siden igår kveld? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 virker som ingen gidder å svare på tråden min? hehe, hvordan avslutter jeg egentlig TDU2? Finnes vel ingen knapp som bringer meg tilbake til noen meny eller noe? Ikke noe exit valg som jeg kan finne.. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Du kan alltid prøve i felles tråden hvor de fleste er aktive. Jeg har ikke xbox360 versjonen så jeg vet ikke hvordan det fungerer. På PC versjonen så er det ESC og EXIT.Test Drive Unlimited 2 - Diskusjon og pratetråd! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) virker som ingen gidder å svare på tråden min? hehe, hvordan avslutter jeg egentlig TDU2? Finnes vel ingen knapp som bringer meg tilbake til noen meny eller noe? Ikke noe exit valg som jeg kan finne.. insane. Hvordan kan du stille deg selv 4 spørsmål på rad. helt utrolig at vi ikke kommer hjem til deg og hjelper deg med å trykke på xbox stikka. shame on us! Endret 19. februar 2011 av 530XD Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 virker som ingen gidder å svare på tråden min? hehe, hvordan avslutter jeg egentlig TDU2? Finnes vel ingen knapp som bringer meg tilbake til noen meny eller noe? Ikke noe exit valg som jeg kan finne.. Trykk på Guide-knappen også Y Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Er det noen som i det hele tatt får dette spillet til å fungere? Jeg kommer nå forbi "loading screen" etter å ha valg harddisk for lagring av savegame. Etter at jeg har valgt bilen min i garasjen og skal ta en tur så henger spillet seg og laster når jeg ser på den fillete campingvogna mi. Helt håpløst. Får ikke starta nytt spill heller. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Er det noen som i det hele tatt får dette spillet til å fungere? Jeg kommer nå forbi "loading screen" etter å ha valg harddisk for lagring av savegame. Etter at jeg har valgt bilen min i garasjen og skal ta en tur så henger spillet seg og laster når jeg ser på den fillete campingvogna mi. Helt håpløst. Får ikke starta nytt spill heller. har du innstallert dette til harddisk og lastet ned siste patch? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå