Holmgang Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hei Jeg lurer på om det finnes noen gode videokonverteringsprogrammer (feks dvix til 3gp), eller et program som komprimerer filene slik at man ikke bruker unødvendig mye plass på høyoppløslige filer på mobiltelefonen. Programmet må selvsagt være på PC slik at man for ordnet filene før man overfører til mobil. Kriterier: - Raskt - Enkelt - Gir gode resultater Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Hei. Selv har jeg brukt programmet XMedia Recode som jeg synest er enkelt og greit. Har også fått anbefalt et annet program som skal være raskt som heter Oxelon Media Converter, dette har jeg ikke testet ut selv. Programmet HandBrake skal også kunne brukes til det meste, prøvde en tidligere utgave som var litt ustabil, har ikke testet den siste. Edit: Om du søker etter disse program på f.eks. Dinside, så vil du der finne en liten omtale på de. Endret 16. februar 2011 av Nettulf Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Takk for gode tips! Landet helt klart på Oxelon, da det var betydelig raskere og ga best kvalitet per MB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå