rolvs Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hei! Jeg eier et domenenavn i USA som jeg nå må fornye. Problemet er bare at jeg ikke husker hvilket brukernavn og passord jeg skal bruke. Jeg har heller ikke lenger tilgang på e-post adressen jeg brukte da jeg registrerte meg, så jeg skulle endret e-post adressen. Eneste måten de vil godta det på er ved å sende fax(!!!). Litt gammeldags i 2011? Ja, nok om det, til saken, jeg trenger altså å sende en fax og ha mulighet til å motta svar på denne faxen. Derfor ser jeg etter en tjeneste på nettet som klarer dette. Det må være mulig å sende et dokument som er innscannet (må ha med underskrift). Må også være mulighet for å motta svar, så jeg må altså ha et nummer. Har kun bruk for å sende denne faxen så det må være billig. Noen tips, og erfaringer? Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Vær så god Grunnen til at jeg spurte her var for å få erfaringer. Klart jeg kan bruke google, men ønsker å høre hva andre har erfaring med! Er jo masse å velge i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå