patonnnn Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ska selge min Derbi Senda x-race 08 mod. Bakbrems caliper må skifter og jordingsfeil er 2 problemer med den.. Har med 2 sett dekk og felg, nettopp byttet drev å kjede på den, følger med drev ogg litt småpjusk. Kjøpte den for 17 500.. Er for så vidt lite brukt.. hva er en god pris på den ? Lenke til kommentar
K N Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Kaliper er vel forsåvidt dyrt, og jordingsfeil erikke så ille. Er dekka mye slitt? Er den trimmet på noen måte? Hvor langt har den gått? Lenke til kommentar
patonnnn Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Kaliper er vel forsåvidt dyrt, og jordingsfeil erikke så ille. Er dekka mye slitt? Er den trimmet på noen måte? Hvor langt har den gått? Settet med sommerdekk er så og si ikke brukt.. Den er gått rundt 4000 km.. Er kun effektanlegg på og litt større dyse Lenke til kommentar
K N Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg tror du kan få igjen mye av pengene. Hvor mye har du lagt i den? Prøv å legg den ut for det du vil ha for den da vel, og gå ned i pris dersom du ikke får noen som er interesserte. Lenke til kommentar
patonnnn Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg tror du kan få igjen mye av pengene. Hvor mye har du lagt i den? Prøv å legg den ut for det du vil ha for den da vel, og gå ned i pris dersom du ikke får noen som er interesserte. har lagt ca 3000 i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå