rotama Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hei.. Jeg har en android mobil, jeg har lasta ned Flash Player fordi det er noen spill jeg har som krever dette programmet. Men problemet er at jeg fremdeles ikke får spilt disse spillene. Jeg lurte på om noen viste hvorfor? Mulig jeg har lastet ned programmet "feil", men hvordan er det jeg evt. kan rette opp dette igjen? Hadde vært utrolig greit å få dette til å fungere Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Hei.. Jeg har en android mobil, jeg har lasta ned Flash Player fordi det er noen spill jeg har som krever dette programmet. Men problemet er at jeg fremdeles ikke får spilt disse spillene. Jeg lurte på om noen viste hvorfor? Mulig jeg har lastet ned programmet "feil", men hvordan er det jeg evt. kan rette opp dette igjen? Hadde vært utrolig greit å få dette til å fungere Hadde vært greit å vite hvilken mobil du har. EDIT: Og Android versjon. Endret 16. februar 2011 av BloodyDestiny Lenke til kommentar
rotama Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Mobilmodellen er LG P500 Optimus One med Android versjon 2.2 Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 LG P500 støtter ikke Flash Player fordi den har en ARMv6 CPU, og Adobe Flash Player krever ARMv7-arkitektur. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) LG P500 støtter ikke Flash Player fordi den har en ARMv6 CPU, og Adobe Flash Player krever ARMv7-arkitektur. Det var det jeg tenkte. Derfor spurte jeg om hvilken mobil du har Endret 17. februar 2011 av BloodyDestiny Lenke til kommentar
rotama Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Takk for hjelpen! Husk å trykke på "Løst" øverst i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå