bebus Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hei Jeg lurer enkelt og greit på hva som er det/de beste antivirusprogrammene man får tak i når for tiden? Lenke til kommentar
Kjetilbruno Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Leste en artikkel for litt siden, og Norton antivirus, AVG og Avira kom godt ut, så og si jevngode. Har ingen link, dessverre. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 www.avg-comparatives.org Lenke til kommentar
thom6800 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Eg har AVG Internet Security 2011 og synest det er veldig bra. Endret 17. februar 2011 av thom6800 Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 AVG, Avira, og MSE er gode valg etter min mening. God deteksjonsrate, tar lite av PCen når den ligger i bakgrunnen (spesielt MSE da denne har god innbyggningsmulighet med Windows). Alt avhenger egentlig av personelig preferanser da. Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Etter min mening er det Trend Micro som er den beste antivirus/brannmur. Jeg har prøvd forskjellige, men jeg fikk alltid masse virus som ikke kunne fjernes da jeg brukte AVG. Og Norton og Norman fungerer aldri og er et totalt kaos å navigere i. Lenke til kommentar
thom6800 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Eg har AVG Internet Security 2011 som eg anbefaler veldi. sammen med det bruker eg: 1: Ad Aware 2: Cc-Leaner kjeme alltid til og ha det oppsettet der. Eg har heller aldri fått virus som eg ikkje har klart og sletta =) Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Antivirusprogramvare(AVG, AVIRA, MSE) + Malwarebytes og/eller Superantispyware + CCleaner har alltid vært en tipp topp beskyttelse ifølge diverse tester, og omtaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå