Gå til innhold

Lenovo IdeaPad Z460 480M til 4500kr - grei pris?

Anbefalte innlegg

Er tilbake i hjemtraktene i Singapore og kom over en grei Lenovo Z460 i5 480M laptop, med 14" skjerm, 4GB minne, GeForce 310M, 640GB HD Prisen jeg har faatt her i Singapore er ca 4500kr (eventuelt pluss norsk mva).

Forsoekte aa finne denne i Norge, men fant den ikke eller noe pris, det naermeste jeg klarte aa komme var Lenovo Thinkpad, med tilsvarende CPU, da kom prisen paa overkant av 8000kr

Speks for maskinen:

http://notebook.mynoxil.com/notebook_2503_ver_Lenovo_IdeaPad_Z460_-i5-480M.html

Naa er det veldig vanlig med 1aarss garanti her i Singapore saa kan jo glemme den fine 5aars dealen vi har i Norge, i tillegg saa har vi det med repersjon, hvis noe skulle gaa galt hva gjoer jeg da med maskinen i Norge, kan ikke se at man har samme modell i Norge, men Lenovo kan kanskje reparere den for det?

Det siste jeg tenker litt paa er norsk tastatur, her brukes det jo engelsk, greit nok er vant med det, men litt greit med aa se de sernorske tegnene paa tastaturet....Trykke opp smaa klisterlapper fra disse etikettmaskinene :-P

Fint om noen kan komme med en tilbakemelding paa prisen eventuelt hva tilsvarende maskiner koster i Norge.

(Noen som har peiling paa baterilevetiden til denne maskinen)

For de som har noen formening, fint med en rask tilbakemelding da jeg ikke er her alt for lenge...

Frank

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det virkelig ingen med laptop kunskaper her paa forumet som kan komme med feedback paa det jeg spoer om?

maa vel finnes tilsvarende laptop i norge ogsaa? Eller om noen vet om Lenovo kommer med ideapad

Løp og kjøøøøp!! Meget god pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...