frank_jarle Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Er tilbake i hjemtraktene i Singapore og kom over en grei Lenovo Z460 i5 480M laptop, med 14" skjerm, 4GB minne, GeForce 310M, 640GB HD Prisen jeg har faatt her i Singapore er ca 4500kr (eventuelt pluss norsk mva). Forsoekte aa finne denne i Norge, men fant den ikke eller noe pris, det naermeste jeg klarte aa komme var Lenovo Thinkpad, med tilsvarende CPU, da kom prisen paa overkant av 8000kr Speks for maskinen: http://notebook.mynoxil.com/notebook_2503_ver_Lenovo_IdeaPad_Z460_-i5-480M.html Naa er det veldig vanlig med 1aarss garanti her i Singapore saa kan jo glemme den fine 5aars dealen vi har i Norge, i tillegg saa har vi det med repersjon, hvis noe skulle gaa galt hva gjoer jeg da med maskinen i Norge, kan ikke se at man har samme modell i Norge, men Lenovo kan kanskje reparere den for det? Det siste jeg tenker litt paa er norsk tastatur, her brukes det jo engelsk, greit nok er vant med det, men litt greit med aa se de sernorske tegnene paa tastaturet....Trykke opp smaa klisterlapper fra disse etikettmaskinene :-P Fint om noen kan komme med en tilbakemelding paa prisen eventuelt hva tilsvarende maskiner koster i Norge. (Noen som har peiling paa baterilevetiden til denne maskinen) For de som har noen formening, fint med en rask tilbakemelding da jeg ikke er her alt for lenge... Frank Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Er det virkelig ingen med laptop kunskaper her paa forumet som kan komme med feedback paa det jeg spoer om? maa vel finnes tilsvarende laptop i norge ogsaa? Eller om noen vet om Lenovo kommer med ideapad Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det nærmeste jeg finner er Lenovo IdeaPad Z360 Litt svakere prosessor, men ellers er det meste likt. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Er det virkelig ingen med laptop kunskaper her paa forumet som kan komme med feedback paa det jeg spoer om? maa vel finnes tilsvarende laptop i norge ogsaa? Eller om noen vet om Lenovo kommer med ideapad Løp og kjøøøøp!! Meget god pris. Lenke til kommentar
MisterIT Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Momsfritt om du kan dokumentere at du har vært i utlandet i mer enn 24 timer og datautstyret koster mindre enn 6000kr i følge importkalkulatoren. http://www.dinside.no/512042/importkalkulatoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå