Cookiemonster25 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Jeg har nettopp kjøpt meg et spill som krever en engelsk versjon av windows. Vet noen om hvordan jeg kan endre den norske versjonen av windows XP til en engelsk versjon? Jeg har også mange spill som krever en norsk versjon. Tar det rask tid å skifte til norsk igjen? Taper jeg minne? Jeg skal bare ha den engelske versjonen når jeg spiller det spillet. Og så skal jeg skifte igjen når jeg skal spille et annet spill. Fant igjen video på youtube eller noe på google. Noen som vet hvordan jeg gjør det? Endret 16. februar 2011 av Adrigo Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Har du prøvd å finne ut om det fungerer slik som det er nå? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hvilken XP versjon har du? Det er mulig å bytte språk på XP Pro, men er usikker på hvor effektivt det er når du skal bytte frem og tilbake. Helt sikker på at spillet krever engelsk utgave?? Lenke til kommentar
Cookiemonster25 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Jeg har Microsoft Windows XP Professional Versjon 2002 Service Pack 3. Har prøvd å åpne spillet men det lukker seg automatisk ingenting av advarsler eller noe sånt kommer opp... Endret 17. februar 2011 av Adrigo Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Har prøvd å åpne spillet men det lukker seg automatisk ingenting av advarsler eller noe sånt kommer opp... Det er nok et helt annet problem. Har aldri før hørt om at programvare/spill krever en spesiell lokalisert versjon av windows (som f.eks Us-Eng) Lenke til kommentar
Cookiemonster25 Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Spillet heter "The Movies" det står bak på coveret: MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS: *An English version of Microsoft Windows 98SE/ME/2000/XP Endret 28. februar 2011 av Adrigo Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Men det er jo fordi teksten står på engelsk. Operativsystemet er jo helt likt på engelsk og norsk, det er jo bare "tekst" filer som er byttet ut med de ulike språkene. Du vil neppe få noe annet resultat med engelsk utgave, særlig om du bare bytter språk med språkfiler. Det er som syar2003 sier trolig noe helt annet, og er bare bortkastet tid å prøve å endre språk. Men til hovedspørsmålet ditt, det er mulig med hjelp av språkpakker å bytte språk, men disse pakkene er nok ikke lette å få tak i lengre. Og piratsnakk driver vi ikke med her. Så du må nok lete rundt selv. Lenke til kommentar
Cookiemonster25 Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Men hva er problemet da? Jeg får ikke åpnet det... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Kan jo være at spillet ikke takler den nyeste service pack etc. Noen ganger får jo både programmer, drivere og sikkert spill problemer når det kommer en ny service pack. Spillet er jo fra 2005, så service pack 3 var ikke laget da. Vil tro at det er et større problem enn språket. Uansett, om du virkelig vil spille dette spillet må du uansett legge inn Windows på nytt, og så eventuelt kjøre et oppsett med en stor sikkerhetsrisiko (ikke SP3). Uansett, dette er neppe et Windows problem, men er et problem med spillet ditt. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg vil anta du har forsøkt kompaktibilitetmodus? Ofte kan det være andre programmer som henger opp installasjon, men tror ikke det et tilfelle her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå