Ejay8400 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Hei, jeg har et JBL-GTO anlegg i bilen min med en Sony MEX-BT5100 spiller. Nå i det siste har det begynt å fuske i form av at lyden kutter ut. Når jeg skur opp til normalt volum så stopper lyden i de høye delene av sangen, veldig irriterende! Har prøvd å ta ut Suben for å se om det gjorde noe forskjell, men det gjorde det ikke. Har også sjekket sikringene for å se om det er noe galt der, så ikke noe der heller. Noen som har noen tips til hva som kan være problemet? setter veldig stor pris på det. Endret 16. februar 2011 av Ejay8400 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det blir umulig å hjelpe deg når du ikke sier hvordan dette er koblet opp, og hva det består av. Har du sub? Har du separat forsterker? Hva er koblet til forsterker, og evt hva til spiller? Hvilke høyttalere, hvor mange, hvilken forsterker osv... Lenke til kommentar
Ejay8400 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Ok, Ja jeg har sub og separat forsterker, har koblet høytalerene og suben til forsterkeren. Sub: JBL GTO 1260 BR (12¨) Forsterker: JBL GTO serie 4-kanals forsterker - GTO 754 2 Høytalere: GTO-938 6x9" 3-veis koaksial høyttaler Det følger nå en ny sub med pakken jeg kjøpte, men her er linken til den uansett: http://bilstereo.no/m/shop/?produkt=4103&katid=40&mid=m436&id=&vn=736 takk Endret 16. februar 2011 av Ejay8400 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Så suben spiller når det kutter, men ikke høyttalerene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå