Populært innlegg Smågal Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 17. februar 2011 Er så evig deilig å ha morra di i senga mi, der hu hører hjemme. 19 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Blir stream på jobb i kveld, kos. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Får en pluss av meg for kontinuitet når det gjelder morra-di kommentarer, men jeg savner kreativiteten Småers. Ser frem til det neste slaget! Lykke til med kampen og alt det der. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva med å lese på .no eller i kamptråden????? Nå skjønner jeg ingenting.. Har lett etter kamptråd i en god stund, og var sikker på at jeg posta det spørsmålet i "This Is Anfield".. Så plutselig popper kamptråden opp her.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva med å lese på .no eller i kamptråden????? Nå skjønner jeg ingenting.. Har lett etter kamptråd i en god stund, og var sikker på at jeg posta det spørsmålet i "This Is Anfield".. Så plutselig popper kamptråden opp her.. Jeg flytta innleggene over til kamptråden jeg, siden de tross alt handlet om... ja, kampen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hjemme, på stream. Har du drakta på da? Siden du pleier å ta den på 4-5 timer før kampstart. Straks! Venter bare på at tørketrommelen skal stoppe, så jeg får tatt på meg http://www.sourcinggate.com/liverpool-shin-guard-protection-leg-pad-p-10710.html 1 Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Skal sjølv sjå den på tv2 Sumo Håper å sjå en del av "den yngre garde" ut på grasmatta ikveld Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 @glen_johnson Come on lads... Let's go home with a win !!! Jess! @clairerourke About to set off for the stadium, it is siooooo cold outside! Minus 2 eller 3 der nede. Er jo shortsvær for fan. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) @clairerourke About to set off for the stadium, it is siooooo cold outside! Minus 2 eller 3 der nede. Er jo shortsvær for fan. Indeed, pingler. Liverpool team in full: Reina, Johnson, Carragher, Kyrgiakos, Wilson, Maxi, Lucas, Meireles, Aurelio, Kuyt, Ngog. Subs: Gulacsi, Skrtel, Kelly, Cole, Jovanovic, Pacheco, Coady. Endret 17. februar 2011 av JR Ewing Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Wilson på back? Dalglish liker å putte unge stopper på backen Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Njeeh.. Ville se litt mer ungt da egentlig. Får bare krysse fingrene nok en gang på at Pacheco kan få ~1omg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jepp. Hadde vært kult om Pacheco og Coady fikk prøvd seg. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Wilson på back? Dalglish liker å putte unge stopper på backen Tipper det blir 3-5-2 med Aurelio og Johnson som wingbacker. Håper ikke Wilson må spille back, han er mye bedre som midstopper. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Wilson på back? Eller som midtstopper, kommer ann på formasjon. EDIT: Ser nå at vi stiller i en 4-4-2 formasjon. Endret 17. februar 2011 av Kun10kr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Må da ikke bruke Meireles, fyren må for guds skyld spares. savner mer ungt, men jaja. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 En uke til neste kamp Daniel. Kan godt få spille da synes jeg. Rart at Cole må sitte på benken nok en gang. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Tenkte samme tanken. Men han er nettopp tilbake fra skade, igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå