hojohansen Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Strømkabelen fra vegg til strømforsyningen på min 360 pro er borte vekk.. Hvor kan jeg kjøpe slike - det eneste jeg finner er "alt-i-et" pakke til nesten 500,- det synes jeg er alt for dyrt. Noen som kan gi noen tips? Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Er ikke det en standard pc-kabel da? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Er ikke det en standard pc-kabel da? Trodde jeg også, men det viser seg at det er et "hakk" i den. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Vanlig pc-kontakt heter C13, og xbox bruker C15 om jeg ikke mistar meg. Desverre bruker ikke nettbutikkene i norge iec navnene, så jeg vet ikke hvordan du skal søke deg frem til en slik, men den er altså standard. Grunnen til at det er en egen standard er at C15 er laget for å brukes i husholdningsapparater - altså laget for å tåle høy varme. EDIT: Vet ikke om jeg ser på det som betryggende at de har valgt en slik plugg til xboxen... EDIT2: Søk etter artikkelnummer 43-306-73 på elfa. Endret 16. februar 2011 av Flimzes Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Hva med å ta en vanlig pc-kabel og skjere ut "plass" slik at den passer til xbox'n, kan det være skadelig? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nja, om du er forsiktig er det ingen direkte problemer med det, men forsikringsselskaper ser gjerne ned på slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå