SolanGundersen Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Blir en lengre periode uten treningsstudio nå, noen som har noen tips til noen øvelser som er bra å gjøre uten treningsstudio? Lenke til kommentar
K N Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hvordan trene uten treningsstudio altså? Du har push-ups, planken, sit-ups, knebøy (ikke helt vanlig), step-ups. Finnes masse på nettet som også kan hjelpe deg og gi deg bilder hvis du er usikker. Det er jo også smart å jogge da, behøver ikke tredemøllle til det ^^ Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Har egentlig aldri skjønt hva som er så vanskelig med å trene uten å svette sammen med 100 andre... Gå en lang tur, hogg litt ved, måk snø for naboen, løft spylevæskeflaskene fra en bil til en annen... ... men seriøst ment så er det jo greit å vite HVA du normalt trener. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 allmenn styrke, trenger jo ikke studio for å trene kardio.. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Vel, snømåking er jo en rimelig normal aktivitet nå for tiden - dessuten slipper du å få rare blikk fra naboen fordi du står ute og løfter tunge plastikkposer over hodet uten mål og mening. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Snømåking er jo ikke akkurat kjent for å være veldig muskelbyggende da.. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Eh, again? Det er vel ikke en eneste muskel man ikke bruker når man måker/skuffer/skyvler snø? Løfte skrapjern er vel ikke kjent for å være veldig hjernestimulerende heller, da... Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Ba ikke om hjelp til å finne noe hjernestimulerende, men noe som er effektivt for å bygge muskler. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jepp, og du avviser forslagene mine med tafatt tull, så da blir det jo ikke flere forslag fra min side. Det går an å gjøre noe nyttig ut av treningen - man MÅ ikke stå foran et speil og digge sitt eget ego. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Nei, men om det er det jeg ønsker må jeg jo få lov til å avvise ditt forslag? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nei Joda, det går greit for denne gang! Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 tja snømåking er ikke kjent for å være ergonomisk korrekt Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 tja snømåking er ikke kjent for å være ergonomisk korrekt DET skal jeg vel være enig i... kjenner det i ryggen fremdeles etter de siste dagenes snøfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå