Gå til innhold

HTC Incredible S - Diskusjonstråden

Anbefalte innlegg

I går (15. februar) ble HTC Incredible S offentliggjort på Mobile World Congress. Telefonen skal ut på markedet iløpet av andre kvartal.

Denne plasserer seg mellom HTC Desire (S) og Desire HD i skjermstørelsen, med sine fire tommer.

Spesifikasjoner:

•  
  • CPU: 1GHz Qualcomm MSM 8255
  • Internminne: 1.1GB
  • RAM: 768MB
  • Fysiske dimensjoner: 120 x 64 x 11.7mm
  • Vekt: 135 gram
  • Skjerm: 4.0" SLCD med 480 x 800 oppløsning
  • Trådløs tilkobling: IEEE 802.11b/g/n WiFi, HSPA/WCDMA, Bluetooth® 2.1
  • Fysisk tilkobling: 3.5mm jack, Standard micro-USB (5-pin micro-USB 2.0), microSD (SD 2.0 kompatibel)
  • Kamera: 8.0MP - auto focus, 2x LED flash, 720p videoopptak, 1,3mp frontkamera
  • Batteri: 1450mAh. Taletid:380min i WCDMA, 580min i GSM - Standby: 370t i WCDMA, 290t i GSM

Linker:

5450787114_5ba2d72aa2.jpg

Endret av Mortis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har vært så treig med å kjøpe meg Desire HD at jeg tror jeg venter litt til å går for denne istedet. Batteriet er jo større også så da får den vel bedre batteritid, ikke dårligere. :cool:

Frontalkamera trekker jo opp litt også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har ventet lenge på en ny toppmodell fra htc, da jeg er glad i htc telefoner. Men denne var too little, too late. Med mindre et nytt beist fra dem kommer i nærmeste fremtid, blir det nok LG Optimus 2X eller Samsung Galaxy S2 på meg..

Endret av Kaim
Lenke til kommentar

Neon som har prøvd telefonen? Hvis valget hadde vært mellom Nexus S og Incredible S, hva hadde du valgt?

Har ikke prøvd noen av telefonene enda, men hadde helt klart gått for HTC, mest på grunn av HTC Sense og designet på den..

Men er veldig i tvil fortiden, frister litt med LG sin 2X, men synes den virker stor i forhold til at den ''kun'' har 4''skjerm.

Endret av andre_s
Lenke til kommentar

Det jeg synes er litt rart er at LG kommer med DET flaggskipet etter så lang tid. Det jeg lurer på er hvor lenge er denne telefonen bra? Kommer LG til å gi ut oppdateringer når de finner feil, eller tar de en Sony Ericsson/Samsung og gir ut en helt ny telefon istedet?! HTC er jo kjent for å komme med mange nye oppdateringer til sine telefoner, og en ren Google telefon (Nexus S) kan bare ikke gå galt. Nå sitter jeg her med en Nexus S i hånda, og må si jeg er imponert av telefonen så langt.

Endret av thescientist
Lenke til kommentar

hvordan er denne i forhold til Desire? Større internminne og mer RAM er det jeg legger merke til. Hadde kjøpt den asap hvis den hadde hatt HW-kanpper forran.

Den har jo også litt større skjerm. Om man liker slikt tror jeg at touch-ikonene under skjermen roterer avhengig av telefonens orientering, som jo er ganske pent å se på.

Synes HTC Sense er det lekreste grenesnittet til Android. Lg og Samsung kopierer Iphone for mye..

Må innrømme at jeg aldri har hatt noe i mot design på menyer eller ekstriør hos iPhone, det jeg faktisk liker med Apple er jo tross alt designet. Men som med en Mac klarer jeg ikke å bruke det uten å irritere meg over ditt og datt.

Men rett skal være rett. TouchWiz er og blir en rip off av iOS.

Lenke til kommentar

hvordan er denne i forhold til Desire? Større internminne og mer RAM er det jeg legger merke til. Hadde kjøpt den asap hvis den hadde hatt HW-kanpper forran.

Den har jo også litt større skjerm. Om man liker slikt tror jeg at touch-ikonene under skjermen roterer avhengig av telefonens orientering, som jo er ganske pent å se på.

Synes HTC Sense er det lekreste grenesnittet til Android. Lg og Samsung kopierer Iphone for mye..

Må innrømme at jeg aldri har hatt noe i mot design på menyer eller ekstriør hos iPhone, det jeg faktisk liker med Apple er jo tross alt designet. Men som med en Mac klarer jeg ikke å bruke det uten å irritere meg over ditt og datt.

Men rett skal være rett. TouchWiz er og blir en rip off av iOS.

Designet på iPhone sitt grensesnitt ser bra ut.. Det jeg savner der er dedikert hjemmeskjermer. Men det blir en annen diskusjon. Synes måten samsung har løst touchwiz på ikke er på langt nær så lekker som iPhone. Blir for mye farger og mas.

Så HTC sense er det som funker på Android...

Lenke til kommentar

Jeg fekk også min i går. Er veldig fornøyd, men lurer på en ting:Får dere opp kontaktbilde når dere er inne i meldinger? Har alltid fått opp bilde i meldingene før, men nå viser bildene bare noen sekunder å så kommer det bare opp et grått hode. Lurer på om det er noen innstillinger for dette, eller om htc har endret dette, eller om det er feil med min mobil? Håper noen kan svare. Takk.

Lenke til kommentar

Jeg fekk også min i går. Er veldig fornøyd, men lurer på en ting:Får dere opp kontaktbilde når dere er inne i meldinger? Har alltid fått opp bilde i meldingene før, men nå viser bildene bare noen sekunder å så kommer det bare opp et grått hode. Lurer på om det er noen innstillinger for dette, eller om htc har endret dette, eller om det er feil med min mobil? Håper noen kan svare. Takk.

Jeg får opp bilder på de kontaktene jeg har lagt det inn på.

Lenke til kommentar

Jeg får opp bilder på de kontaktene jeg har lagt det inn på.

Hvordan viser du kontaktene i listen da? Telefon, sim eller google kontakter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...