blackeyedragon Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hva synes dere om et helt komplett pc i sølv, da mener jeg flatskjerm kbinettet og alt. Silver mod. Jeg tok det opp for å høre hva dere syntes. Jeg vil ha en helt silver mod litt svart på det er ok, men jeg vil høre hva som blir sagt, men jeg setter opp bilder etterhvert. Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Bilen min er Sølvgrå Metallic med sorte markerings lister. Veldig pent! Men vanlig sølvgrått blir fort kjedelig, får du til metallic så er det veldig pent! Det finnes en sparkel greie på biltema som er beregnet for grunning av biler som skal ha metallic lakk. Det kan jo eventuelt være noe av interesse! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Sølv bli bra! Skjermen du ska ha e: Samsung 19" LCD Syncmaster 191T TCO95 NICE! Den kosta 6911,- på komplett.no Viss du ikkje ha skjerm da? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hvis du regner Lian Li alu som "sølv", så har jeg kommer deg i forkjøpet På bordet står forøvrig en sølv syncmaster 191T + intelli sølv mus og svart tastatur, høytalere. Ser bra ut, og er bra om jeg må si det selv Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Satrucci_ skrev: Sølv bli bra! Skjermen du ska ha e: Samsung 19" LCD Syncmaster 191T TCO95 NICE! Den kosta 6911,- på komplett.no Viss du ikkje ha skjerm da? Selvasgt skal jeg ha skjerm og den du valgte er dyrt, jeg vet at den koster omkring 5000kr i datasupply, hvis det er jeg som kjøper. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Heh.. naboen min spurte innkjøpssjefen elns. på jobben te faren om han kunne få ein.. Låg i posten 5 daga ettepå Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hadde vært jækla tøft å forniklet kassa da eller forgyllet den. Men det er vel ikke en billig fornøyelse. Det første pc-toweret i krom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå