Gå til innhold

Studere sosialantropologi el. filosofi i Tyskland på ENGELSK

Jimstar

Anbefalte innlegg

Hei alle mennesker!

har funnet ut at tyskland er et kjempekult land med masse hyggelige mennesker og spennende kultur. Har lyst til å studere der, kanskje fra neste år av. Prøvde å finne frem til studier gjennom lånekassens side, men der stod det fint lite om sosialantropologi eller filosofi. Vil dette si at jeg ikke har rett på støtte om jeg finner et slikt studie der?

vil så gjerne... og på engelsk, men er dette også en luksus jeg ikke kan forvente?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge du finner en skole som er godkjent av lånekassen skal det ikke være noe problem. Ser for meg at det er mange universitet i Tyskland som er godkjent. Skulle også tro at universiteter hvor man underviser i sosialantropologi og filosofi, ikke skulle være noe problem å finne i Tyskland..Tross alt er noen av de viktigste teoretikerne innen disse fagdisiplinene fra Tyskland:)

Dog, det kan være vanskelig å finne noen som underviser rent på engelsk, var iaf ikke det der jeg studerte..

Om du finner et universitet som virker interessant, er det ikke verre enn å høre med lånekassen:)

Endret av Stany
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...