V. Haugen Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Midt i blinken for Rambo-wannabes. Les mer Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Vis dere skal ha hardtesta den skikkelig så kan jeg alltids være behjelpelig. Tatt den med på en sykkeltur i gjørmete og steine terreng og "miste den ut av lomme for å sykle over den eller det som verre er. Virker i allefall som en spennende telefon for dem som trenger en slag/støt og vanntett telefon Endret 16. februar 2011 av Rolfhoest Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg har en XP3, jeg syns disse er litt for dyre i forhold til hva de tilbyr. Motorola Defy er en Android-telefon med kapasitiv skjerm og alt en Android-telefon skal ha. Den er også IP67-sertifisert..... Jeg har en slik nå, Sonimen samler støv. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er da ikke så alt for gal oppløsning på den skjermen der, størrelsen tatt i betraktning. Apple iPhone har knapt høyere dpi. (antall piksler/størrelse) iPhone - 43885 XP3300 - 38400 Alt er relativt. Ja, oppløsningen er relativt lav, men den er allikevel ikke ille på en så liten skjerm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg