fsx v1.1 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Hei jeg er ganske ny i piano og har lyst til og begyne med piano lære meg men trenger et piano under 2 tusen kr? vis det finnes? brukt eller nytt, keyboard eller hva det heter :!: som går og plugge inn i pc med en sånn Inn out output eller en USB? Endret 16. februar 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Kjøp deg et billig keyboard på finn.no til under tusenlappen, liker du det så begynner du å spare til noe skikkelig. Lenke til kommentar
Skandee Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Kjør med et keyboard fra Finn.no det funker som regel greit, kanskje et Yamaha? det bruker å være stabilt Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Casio CTK 3000 skal heller ikke være altfor dårlig hvis du vil ha et nytt. Vurderer å handle inn et slikt selv kun for å spille Ludovico Einaudi stykker. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg ville heller sett på et brett som gir deg litt spilleglede, fremfor et som kun duger. De fleste nye keyboards kommer med usb-mulighet, og Yamaha brettene gir mest pianoglede fra billigkategorien. Støtter forøvrig de andre forslagene om finn.no. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Er Yamaha billig? hvor billig? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Er Yamaha billig? hvor billig? Hvor lang er en tråd? Her varierer prisen, alt fra 1000 kroner og oppover til rundt 50000. Gå til din lokale forhandler og spør etter gode brett i ønsket prisklasse. Da får du testet keyboardet, og gjøre en formening før du evt gjør et kjøp. Denne fordelen mister du kanskje hvis du kjøper over finn. Lykke til Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Yamaha er greit, men de eldre sliter med klaviaturet, som kan ryke. Hvis du skal lære å spille piano, så bør du i det minste ha vektede tagenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå