Gå til innhold

Ny smarttelefon; Huawei eller LG?

Degeim

Anbefalte innlegg

Hei

Eg er no i ferd med å gå til innkjøp ein ny telefon, og vurderer då følgjande telefonar:

LG P500 Optimus One

Huawei U8800 Ideos X5

LG Optimus 2X

Etter som eg har forstått av forumet her, så er U8800 betre enn P500 på dei fleste områda, så eg står att med U8800 og 2X. Dette er min første smarttelefon, så eg lurer litt på om eg eigentleg treng alt det ekstra 2X kan tilby.

Er det noko 2X har som U8800 ikkje har som faktisk er viktig? Eg trur ikkje prosessorfarta vil få så mykje å sei for meg, då eg ikkje har planar om å nytte telefonen min som ei speleplattform.

Korleis er batterilevetida på desse tre telefonane? Det er vel ingen som har fått testa 2X særleg mykje endå, men viss nokon har ein av dei to andre; kor mange dagar kan du klare deg utan lading?

Mvh,

Degeim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe U8800 mangler er støtte for WiFi Hotspot, det har P500 og sannsynligvis også 2X. Kameraet er nok også bedre på Optimus 2X. Batteritiden tror jeg er best på P500.

Har forstått det som at LG lover Android 2.3 til både Optimus One og 2X. I tillegg så har gjør jo raskere maskinvare at Optimus 2X vil være rask nok til flere oppdateringer framover tror jeg, om bare LG gidder å gi oppdateringer etter Android versjon 2.3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...