earfootlover Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hei, Fotfetisj er den mest kjente tiltrekningen hos flere. Men det ligger fortsatt usikkerheter rundt det om man skal være åpen med parteneren sin om dette! Hvor mange av dere har en fotfetisj ? Jeg vil gjerne også vite hva en Footjob egentlig er ? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg vil gjerne også vite hva en Footjob egentlig er ? Tenk deg en handjob, bare at du bruker føttene istedet for hendene Lenke til kommentar
earfootlover Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg vil gjerne også vite hva en Footjob egentlig er ? Tenk deg en handjob, bare at du bruker føttene istedet for hendene Er det normalt ? Har du opplevd ? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Er det normalt ? Har du opplevd ? Vil tro det er mer normalt enn det man tror. Har ikke opplevd selv nei, har bare ikke den fetisjen selv og er ikke sammen med noen for øyeblikket som har det heller. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg synes det virker jævlig rart, men det er visst svært utbredt. Lenke til kommentar
earfootlover Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Er det ingen som har fotfetisj her ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ser du etter videoer eller kvinner/menn som tenner på det? Lenke til kommentar
earfootlover Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Ser du etter videoer eller kvinner/menn som tenner på det? Nei jeg ser etter antall mennesker som har den type fetisj og vet hva dette er ? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Mange synes det er litt ekkelt med føtter, det er liksomt litt skittent. Det vel nettopp det som gjør at mange faktisk tenner på det. Selv er jeg glad i dameføtter, i likhet med resten av damekroppen, så lenge de er noenlunde stelt Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Sykte tanker for syke mennesker. Lenke til kommentar
earfootlover Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Footfetisj er mer normalt enn man tror det !!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Nei jeg ser etter antall mennesker som har den type fetisj og vet hva dette er ? Det er ein fetish for føtter, kva meir er det å vite? Lenke til kommentar
KongKebab Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Er det ingen som har fotfetisj her ? Joda, du. 1 Lenke til kommentar
earfootlover Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Nei jeg ser etter antall mennesker som har den type fetisj og vet hva dette er ? Det er ein fetish for føtter, kva meir er det å vite? Har du en slik fetish da ? Skal se om dette er normalt eller ! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Spørs korleis du definerer normalt. Er det noko fleirtalet av befolkningen har? Neppe. Finnes det folk der ute med fotfetish? Ja. Er du ute etter ein prosent eller enkeltindivider? Uansett finn du sannsynlegvis betre og fleire resultat med Google enn å spørre på eit forum der du får svar frå ti personar. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Fotfetisj er vel en av de vnligste fetisjene blandt menn. Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Wikipedia har et greit bilde som forklarer litt. Endret 18. februar 2011 av L4r5 Fjernet en lenke Lenke til kommentar
Mannxx39 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Nei jeg ser etter antall mennesker som har den type fetisj og vet hva dette er ? Lenke til kommentar
Mannxx39 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg syns det er sexy å se dameføtter Det er tærene jeg ser mest på , Hver gang en dame tar av skoa , ser jeg alltid på føttene hennes , ekstra pirrende er det hvis hun har lakket tåneglene med en sterk farge . Er egentlig damene klar over hvor mye føttene betyr for menn. Eller er det bare tilfeldig , egen velvære. at noen damer lakkerer tærene sine ? Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Får jeg riktige fine ung jente føtter servert så sier jeg ikke nei takk Om det er normalt eller ikke driter iværtfall jeg langt opp i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg