Gå til innhold

The Cape eller The Event kansellert?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The cape er vell ganske kansellert når den fekk reduksjon til berre 10 episoder og the event blir nok øksa i mai

Tenkte meg det! Trodde kanskje de ville gi de en sjangse til å gjøre ferdig sesongen.

Hvorfor det egentlig? Er det noen andre serier som sendes samtidig som The Cape? Eller er det bare få som faktisk er villig til å se serien?

Lenke til kommentar

NBC har ikke store seertall lengre, og det er i bunn og grunn bare Chuck som klarer å holde "kravet" kanalen skal ha for den sendetiden The Cape har. The Cape failer på det. Hvorfor faktisk folk ikke ser på serien, er vel fordi folk er lei superhelt-sjangern. Det ser du med serien til ABC, No Ordinary Family som også failer med samme "sjanger" og kommer nok til å bli et offer også iløpet av denne sesongen.

Lenke til kommentar

Jeg vurderte The Cape en liten stund, men jeg har ennå ikke hørt en eneste bra ting om det annet en enkelte tullinger som sier det er en bra kalkun. Det lille jeg så av No Ordinary Family var ikke akkurat bra...

Men om folk er lei superhelter, hvorfor får vi da filmer med Batman, Superman, Spider-man, Captain America, Thor, Iron Man, Avengers og Green Lantern på rekke og rad? ;) Smallville vil nok bli avsluttet i denne sesongen, men det går allerede mange rykter om hvem som vil overta. En stund virket det som Wonder Woman ville dukke opp, men det er nok avkreftet. Skjønt, vi vet jo aldri... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...