HesteHoven Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Noe sier meg at enten The Cape eller The Event vil bli kansellert ganske snart? Stemmer dette? Har googlet og gagglet litt runtom for å skjekke og det har vert visse poster som sier at de har blitt fornyet i måneder av gangen. Noen som vet noe mer om dette? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 The cape er vell ganske kansellert når den fekk reduksjon til berre 10 episoder og the event blir nok øksa i mai Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 The cape er vell ganske kansellert når den fekk reduksjon til berre 10 episoder og the event blir nok øksa i mai Tenkte meg det! Trodde kanskje de ville gi de en sjangse til å gjøre ferdig sesongen. Hvorfor det egentlig? Er det noen andre serier som sendes samtidig som The Cape? Eller er det bare få som faktisk er villig til å se serien? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 NBC har ikke store seertall lengre, og det er i bunn og grunn bare Chuck som klarer å holde "kravet" kanalen skal ha for den sendetiden The Cape har. The Cape failer på det. Hvorfor faktisk folk ikke ser på serien, er vel fordi folk er lei superhelt-sjangern. Det ser du med serien til ABC, No Ordinary Family som også failer med samme "sjanger" og kommer nok til å bli et offer også iløpet av denne sesongen. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det har ingenting med sjangeren å gjøre, det er bare en katastrofalt dårlig serie. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Når det samme skjer med No Ordinary Family så er det en faktor og. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 No Ordinary Family er ikke videre bra det heller, men The Cape er i en klasse for seg selv; jeg kan trygt si at det lille jeg har sett av det representerer et nytt lavmål innen TV. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg vurderte The Cape en liten stund, men jeg har ennå ikke hørt en eneste bra ting om det annet en enkelte tullinger som sier det er en bra kalkun. Det lille jeg så av No Ordinary Family var ikke akkurat bra... Men om folk er lei superhelter, hvorfor får vi da filmer med Batman, Superman, Spider-man, Captain America, Thor, Iron Man, Avengers og Green Lantern på rekke og rad? Smallville vil nok bli avsluttet i denne sesongen, men det går allerede mange rykter om hvem som vil overta. En stund virket det som Wonder Woman ville dukke opp, men det er nok avkreftet. Skjønt, vi vet jo aldri... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 TV og film er ikke det samme. Familie-drama i superhelt-sjangern er ikke det samme som superhelt-sjangern til Steve Rogers, Tony Stark, Bruce Banner, Cliton Barton og Co. Hvis du mener så kylling, så vel fint for deg. Men den logikken deler ikke jeg med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå